Kızlar 28 hafta itibariyle sancılarım kanlı alıntım başlmştı 28+4 de kadar anca durdurabildiler niğde de yaşıyorum niğdede yogun bakım doktoru 1 tane var koca hastanede oda izine ayrılmış oldugu için bebegimin yaşamsı için beni sevk ettiler niğdeden ankara etlik şehir hastanesine sevkim istendi yarım saat içinde kabul edildim çok şükür
ambulansla yolda gelirken suyum gelmiş farkında bile olmdım geldik hemen baktılar suyu çok az klmış açılmam 2 cm ve kanamam başlamş ayaklar aşgıda oldgu için sezeryana alındım acil bebegim şuan küvezde 1800 gram 37 cm şuanlık iyi diyorlar ama belli olmazmış lütfen dua edin lütfen 🙏🏻