Slm kızlar sorum başlıktadır bu ay doktora gitmiştim doktor bu ay gebe kalmazsın dedi ama yinede olaki kalırsan bebegin tutunmasını kolaylaştırır demişti daha öncede ilk oğlumdada yine aynı doktor sayesinde ilk aydan gebe kalmıştım yine duphaston vermişti günün geçerse kesin hamilesin demişti ve bir gün geciktikten sonra test yaptığımda pozitifti şimdide dün adet günümdü ama malesef olmadım varmı duphaston kullanıpta gecikme yaşayan🌸