Hanımlar merhaba, çok fena faranjit olmuşum malum hamilelikte ilaç kullanamıyorum ama artık dayanamadım doktora gittim antibiyotik verdi. Ancak öksürük asla geçmiyor zencefilli ballar mı dersiniz karabiberli pekmezler mi neler denedim gecelerdir öksürük yüzünden uykusuzum. Bir öneriniz yana ilaç tavsiyeniz var mı?