Deryadgm Sabah 9 da sezaryene giricem uyuyamıyorum uykum var başım ağrıyor ama uyuyamıyorum,heyecanda var tabi bana dua edermisiniz kolaylıkla geçsin☺️
KurabiyeninAnnesi123 Deryadgm saglkla güzel doğumlarn olsun kuzum bol bol yürü ne kdr cok yürürsen o kdr çabuk toparlarsn🤲🏼♥️
Aylinbadee Deryadgm aynı dert bende de var bende sabah 9 da gideceğim suni sancıyla başlatacaklar doğumu bende heyecandan uyuyamıyorum 🥹
babygst Deryadgm rabbim kolaylık versin en güzel an bebeğini ilk gören sen olacaksın yanağına koyacaklsr yüzünü o an mükemmel Tavsiyem sezaryen sonrası bol yürü kayısı kompostosu ve sıvı şeyler tüket
Deryadgm KurabiyeninAnnesi123 amiiin teşekkür ederim ♥️inşaLalah bende öyle yapmaı düşünüyorum bian önce iyileşmem lazım 4 yaşında oğlum var
Mariam2 Deryadgm Allah sağlıka kucana almayı nasip etsin inşallah dualarımız sizinle korkulacak birşey yok çabuk geçiyor ameliyat