beyzaakartal Kızlar iyi geceler Ben 18 Ekim Cuma günü gebeliğimi 9.07 ile öğrendim 20 ekimde kan verdim 104.2 ydi 24 ekimde sağlık ocağına kan verdim 662.9 çıktı yükseliş iyi mi yoksa yavaş mı yükselmiş kafam çok karıştı tedirgin oldum
Lagaliballah beyzaakartal yoo gayet iyi cnm içini ferah tut sitres yapma rabbim saglikla kucana almak nasip etsin
BabyPelargos beyzaakartal aynı yerlerde ve aynı saatlerde verdiğinizde en az 2 kat artması gerekiyor. 4 gün ara olduğunda gayet güzel artmış. Tebrikler hayırlı olsun
Aslaninannesi_ beyzaakartal maşallah çok güzel artmış daha vermene gerek yok zaten bir artış görmen yeterli doktora gidebilirsin direk hayırlı olsun canım
beyzaakartal Lagaliballah Çok teşekkür ederim hepimize hayırlı olsun bebişlerimiz inşallah sağlıkla 🥰
Trsahin Merhabalar ben 22 Ekimde kan verdim 123 çıktı 24 ekim de 232çıktı.2 kat artmamış tam.Hafif lekelenmem oldu acil doktoru normal olabileceğini söyledi.Daha önce böyle bir durum yaşayan var mı.
Trsahin İlk gebeliğim ve 1 buçuk senedir deniyoruz.Bugün regl günüm az az lekeleniyor hala çok korkuyorum.Bugün tekrar doktora gideceğim inşallah bir sorun yoktur
Bbk88 Trsahin kırmızıya dönmez inşallah kanamanız bugün de bakılsın düzgün artmiyorsa sağlıklı değildir vücut onu atacaktir kimyasal gebelik olabilir inşallah sağlıklıdır sorun yasamazsiniz💕
beyzaakartal Aslaninannesi_ Haftaya cumartesi günü doktora gideceğim inşallah keseyi görebiliriz uygulamaya göre tam 6 hafta oluyor o zaman
beyzaakartal Bbk88 Hiç kanamam veya lekelenmem olmadı sadece artış yeterli mi diye emin olmak istedim sordum ama teşekkür ederim inşallah bir sorun yoktur 🥹
Bbk88 beyzaakartal sizin icjn değil başka biri atmjsti onun icin yazmıştım sizjn iyi görünüyor artis😇🥰
Papatyam--01 Benımde Pazartesi 153 çıktı dün adet günümdü geçti bugün tekrar kan verdim sonucunuia bakacagım. Seninde güzel artmış canım ben geçen sene kimyasal yasadım.