Mucizee80 yaklaşık 2 aydır kardeşim bizimle kalıyor sağolsun her ihtiyacımı gideriyor benimde. Evet 3 yaş sendromu varmış bebeklerde duyuyorum, Allah kolaylık versin 💐 Ama bebişlerin arasının 3 yaş olması çok güzel bence hem sizin açınızdan hem onun kardeşini kabül etmesi açısından ❤️. Biz Fetal DNA yaptırdık, oğlumuz olcak inşallah ☺️ bu arada siz de kanama yaşadınız diye sormak istedim, bu durumun doğum şekliyle hiçbir alakası olmadı değil mi ? Doktor doğum şeklinin son zamanda belli olacağını söylüyor.