Kızlar son haftalardayım ve artık reflü beni bitirmiş durumda..Dik oturarak uyuyorum buna rağmen mide suyum sürekli yukarı cıkıyo ekşi ve tabi inanılmaz öksürüğe sebep oluyo..Uyku zaten yok bişeyde yiyemiyorum..Gavisvon vs ilaçlar dısında doğal yolla bi çözüm bulan bana şu iyi geldi diyen varmıdır acaba..yardımcı olursanız cok sevinirim..