motherbaby_ aslinda kendi cevabinizi kendiniz vermissiniz ama insan ister istemez panik oluyor🙂 6 ay once spinal oldum, o gune kadar hamileligimin ilk gununden beri hafizamda 3 cumle vardi ben doguramam, cok korkuyorum,ya hissedersem😂 esim bile dedi daha once birkac kez dogum yapmis gibi sanki gir cik abartmisim diyeceksin dedi😂😂 ve gercekten hakli cikti😂😂 ameliyathanede yok ellerin baglanmasi vs hic dusunmeyin akisina birakin, cok heyecanli olmama ragmen hic bira aci agri hic bir his olmuyor🙂 bana inanin ve her anin tadini cikarin sadece heyecaniniz olsun korkuya cevirmeyin🙂 donup donup tekrar yasamak isteyeceksiniz o anı🥲 karna bastirma biraz aciyor dayanilmayacak gibi degil ama, birde sonda ciktiktan sonra ilk idrarda yanma oluyor,ilk yurume vs hepsi cok kolaydi.saglikla kucaginiza aliniz🥰