ilknur_dmrl1 Anneler 25+2 deyiz. Geçen hafta grip oldum ama hemen atlattım. Öksürük kaldı. Geçmiyor. Nasıl geçer? Önerileriniz nedir? Boğuluyorum bazen yaa
seyma0661 ilknur_dmrl1 kudurut çayı, keçiboynuzu özü iyi geliyor gibi. Benimde hastalığım geçti öksürük kaldı bunlarla geçirmeye çalışıyorum