Kızlar merhaba 10+3 haftalık hamileyim dün sağlık ocağına kayıt açtırmak için gitmiştim doktor kan alalım dedi ama yeni kahvaltı yapmıştım ve insülin değerim 134 çıkmış şimdi gördüm sonuçları korktum biraz internete baktım tokluk değeri 140a kadar normal sayılır diyor bu konu hakkında bilgisi olan var mı kadın doğum doktoruma bildirmem gerekir mi bu durumu