liya2811 canım ben ilk çocuğuma orada Doğum yapmıştım 2015 senesinde odaları tek kişilik bide iki kişilik oluyor ama temiz gayet güzeldi biz tek kişilik tercih ettik çok büyük oda değildi benim odam lavabosu,duş yeri filan gayet hijyenikti bide tv vardı okadar ama ben çok memnun kalmıştım