Merhaba hanımlar ben geçen pazartesi ölü doğum yaptım salı günü tek doz kan sulandırıcı yaptılar çarşamba günüde çıkış verdiler ve 10 gün boyunca vurunacakaın dediler ben bugün vurunamadım memleketteydim annemlerle birlikte istanbula geldim acaba bir şey olur mu