Merhaba kızlar bu gün Dr gittim suyu fazla bebek 3800 dedi . İlk doğumda zordu ikinciyi normal e korkuyorum ama sezeryan dan da korkuyorum ne yapmalıyım kararsızım . Dr normal sorun yok diyor ama doğana kadar 4 kilo da olabilir . 2. Yi doğuranlar bi fikir versin nolur .