tayincibies Kızlar sabah 9da sezaryen oldum henüz gaz çıkaramadım. Kayısı hosafı içtim, üzüm hosafı içtim, bol su içiyorum yürüyüş de yaptım karnımda gurulduyor ama henüz çıkan bir şey yok. Tavsiyesi olan var mı aciiillll😣
hatice_aygun2 tayincibies Allah yardımcın olsun bacım şuan hamileyim gaz sorunum var aşırı derecede hep oluyor zaten eğer yatma şeklinde bu sorun yaşamiyorsan eğer yani acı cekmezsen sağ yada sol tarafına yatıp ayaklarını katla biraz karınana doğru çek hani yapabilir misin bilmiyorum ama sorun olmazsa dene gurulduyorsa çıkacak yürüyerek çıkmaz o yatınca otomatik çıkar inşallah çok zor inşallah çıkar bian önce 💜 şuan o şekilde yatıyorum rahatladım kalbim felan sıkışıyordu
umrumdadegil tayincibies bana hastanede bişey icirdiler onla çıkarabildim ancak. Gaz sancısı berbat bişey
Aeell tayincibies oy kıyamam sana az az karnina masaj yap sanki bebegini seviyomus gibi bide kahve diyorlardi ama çok emin değilim umarım minikte sende iyisinizdir
ilayyydaaaa- Ayaklarınızı sıcak tutun diyorlar ama denediniz mi sıcak su torbası falan.benimde yarın sabah sezeryanım var toparlanabildiniz mi çok tedirginim
tayincibies ilayyydaaaa- evet sıcak su torbası tutuyorum karnıma o rahatlatıyor gurul gurul gidiyor ama henüz çıkamadı
tayincibies hatice_aygun2 işte o gaz sancısından yan tarafıma dönemiyorum şu an hemşire gaz birikmiştir o yüzden dedi. Hamilelikte hiç yoktu böyle bi sorunum doğum sonrasında da özellikle kayısı hoşafından cok umutluydum ama maalesef 😣
hatice_aygun2 tayincibies benim hep hamilelikte hem doğum sonrası hep oluyor çok zor inşallah rahata kavuşursun bian önce 🤦💜
tayincibies Aeell gaz dışında bir sorunumuz yok şükür🙏🏻 çok pozitif bi doğum oldu birkaç gün sonra yazarım inşallah buraya😊 yavaştan olacak hissediyorum🙏🏻🙏🏻 doğumdan çıkar çıkmaz hemen nescafe içtim. Gün içinde 3 kez tükettim. Burada yazan her şeyi denedim yani açıkçası ama bünye meselesi demek ki bu iş birine iyi gelen diğerinde bir işe yaramayabilirmiş demek🥲
Vlog1345 Canım hemşirelere danışıp rezene ve anasonu karıştırıp çayını iç gaz çözüyor hemen. Bu arada dikiş ağrın çok mu suan bende olacağım korkuyorum