Kızlar alerjik rinitim var hamile kalana kadar hep ilaç kullanıyordum. İki hafta önce kadın doğum profesöre gittim detaylı için alerji hapımın markasını ve içeriğini gösterdim bunu şimdi de kullanabilirsin doğuma kadar bir sıkıntı yok hamilelikte zarar verdiğine dair kanıtlanmış hiçbir şey yok güvenle kullan dedi. Zespira plus. Ama normalde gebelikte kullanılmaz deniyor. Siz hiç kullanıyor musunuz ya da dönem dönem kullandığınız oluyor doktorun ne düşünüyor bu konuda