Benim ne suyum ne de lekelenmem olmadan sancılandım kontrole diye gitmiştim 2 cm açıklık oluşmuştu sancılarım vardı, açılmam biraz artınca sonra suyumu patlattı ebe. Ama doğum belirtisi olduğunu anladığım an gece kusmuştum burda okumuştum kusma veya ishal doğum belirtisidir diye gerçekten kusmak doğum belirtisiymiş ☺️