Caglacagla benim bide riskli gebelik ama inan ki doktoruma sormak aklıma bile gelmedi,sadece kabız vs olursan kesinlikle ıkınma kendini zorlama dedi,anneme bile gittiğimde üstümü çıkartıyorum koridora kimseyi sokmuyorum yer tuvaletine giriyorum ohh miss hem daha rahat ediyorum,sende pijamını çıkarıp dene,hala korkun olursa bi daha ki kontrolünde doktoruna danış canım,tek sıkıntı dışarı çıktığımda yer tuvaleti bulursam aşırı seviniyorum bulamazsamda o günlük idare ediyorum mecburen..🙈🙈