22+3 teyim 4 kg aldım. Kiloma takıntılı bir insanım. 1.66 boy 62 ile hamile kaldım 66 şu an. Çok hızlı gidiyorum ilk hamileliğimde 70 ile doğum yaptım doğum sonrası 67 oldum neredeyse iki yıl boyunca veremedim kiloyu eski kiloma dönemedim. Doğum sonrası veremeyeceğim diye çok korkuyorum ama bu hamileliğimde de inanılmaz iştahım açık ne yapmam gerekiyor bilmiyorum sizde durumlar nasıl🤓