Beyza12345 Kızlar 19 haftalığım iki gündür baldırım veya kalçam tam anlayamadım ama üzerine basamıyorum agri yapıyor olan var mi acaba
Zbyde Beyza12345 bende olmuştu ve kesinlikle yürüyemiyordum 10dk ayakta dursam ağlayacak derece de ağrıyordu canm 1 ay çektim ağrıyı malesef. Çoğunluk uzandım ve ayağımın altına yastık koyardım.
Nursemom Beyza12345 o haftalarda bende de çok oluyordu. Yatarken yada uzanırken bacağımın altına yastık koyuyordum faydası oluyordu. Dene bence 🤗
Ikrmels Benim var hamileliğin ilk ayımdan beri çekerim son haftalrdym daha var o ağrılar için magnezyum başlıyor doktor sen söyle ilacını vericektir bana verdi ben bulantı dan dolayı kulllanamadım
Beyza12345 Ikrmels üşüttüm diye düşündüm ilk başlarda fakat üşütmeye benzemiyor haftaya gidicem insllah o zaman söyleyim doktoruma