icmimaranne Kızlar bu ay ovülasyon testi yaptım ve hiç pik göremedim. Yumurtlama olmuyor mu acaba ? Bunu yaşayan var mı ? 😭😭😭
Amonim icmimaranne bende geçen ay başladım hiç koyu göremedim. Bu ay regl başlangıcından 18. Gün hala göremedim. Sabırla yapıyorum bakalım bu ay da göremezsem doktora gideceğim. Ama başka uygulamada konuştuğum biri ovulasyonunun hep silik olduğunu ama şuan 8 haftalık hamile olduğunu söyledi . Bu bana biraz ümit oldu ne yalan söyleyeyim 😂
CansuAbinik Her ay yumurtlama olmayabiliyormuş. O yüzden bu ay da testlere devam edin.. İnstagram da birgebeningünlüğü var. Onu takip ederseniz çok ayrıntılı anlatıyor. Ben hamile kalırken Ebru ablanın sayfasından çok yararlanmıştım.
CansuAbinik icmimaranne evet. İlk 5 ay takvim yöntemini denemiştim. Sonra bu sayfayı keşfedince ovülasyon testi aldım ve ilk ay denememde oldu😅
icmimaranne CansuAbinik peki testi nasıl yaptın canım ? Sabah ilk idrarla yapanda var akşam yapan var öğlen yapan var
icmimaranne Amonim bende forumda dolanırken yumurtası çatlamayan birine denk geldim. Yumurta çatlamadan düzenli adet yaşıyormuş. Bunun için çatlatma iğnesi yaptırmış 🥺
Sumcummm icmimaranne LH hormonu vücutta çok çabuk dalgalanan bir hormon belki sıvı takibini vesaire çok sıkı yapmadıysanız oldukça koyu görmemiş olabilir misiniz 🌸 dilerim yumurtanız olgunlaşmış bebeye dönüşmüştür