Kızlar bebişim oğlan 5 dk önce sankitekmelerini hissettim sağ tarafıma doğru böyle vuruyor gibi tık tık bi içeriden tekme hareketi geldi erken mi sizce hissetmem için bi kaç gündür hissediyordum ama ben kuruyorum sandım eşim elini koydu 1 kere hissetti sonrasında dedim vurdu hissettin mi yok dedi demekki daha içeriden ben hissediyorum sadece hareketlerini hissetmiyorum direk tekmelerin hissetmem normal mi ilk gebeliğim