nurbsk Kızlar annem rahatsızdı acile goturduk çok kalabalıktı maskede takmıştım ama mıkrop kaptım kesın dünden beri bogaz agrısı gecmeyen oksuruk kasıklarıma kadar acıyor oksurunce mıde bulantısı sabaha kadar kustum kuru kuru etlerım acıyor halsızım:( dermanım yok kolumu kaldırmaya ilaç da alamıyorum bıtkı çaylarıda içemiyorum kaldım öyle hastaneye gıtsem serum verseler o toparlarmı bilemedım de cok fena salgın var herkes yerlerde ya hamileler için çoook zor:(( oksurunce ıcın parcalanıyor sankı bebegıme bişey olmaz degıl mı :( bişey gecmıyor bogazımdan
Gegimasal nurbsk bende cumadan beri çekiyorum.Birazda olsa pişmiş ayva bana iyi geldi.Bol c vitamini almaya özen gösteriyorum😊 Öksürükten bebeğim ters dönmüş ve kasiklarima vuruyor.Hastane parol serumu ve ilaçini verdi.Gecmis olsun 🌸
Caglaaa nurbsk bitki çayları normalde mi sevmiyorsun yoksa zararı mı var sana çünkü bende gribim sürekli ıhlamur, nane limon içiyorum bol c vitamini alıyorum sadece burun tıkanıklığım kaldı
S-k-kaya https://www.instagram.com/p/Bsgf0-jjI-eBCvwRi07tCXB0FXdAKpdb4n2Y0o0/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=7hv1zz5i4qg6 Bu tarifi deneyin öksürük için rahat uyursunuz. Beni çok rahatlatıyor.
nurbsk @Caglaaa midemi çok kotu yapıyor canım içemıyorum dün gece ondan hep istifra ettım ıyı gelsın dıye ıceyım dedım nafıle:/