Gamzeli_anne_ Hamileyim 4+2 ilk oğlumda tıksınmelerım koku hassasıyetım baslamıstı çok zor hamılelık gecırmıstım bunda hiç birşey yok aşırı iştahım açıldı çok fazla hemde hiç doymuyorum ve uyuyorum
Sev98 Gamzeli_anne_ ola bilir. Ben ilk hamileliğimde hiçbir belirti yaşamadım, ikincide ama tiksinme, bulantı, sivilce, tüylenme ne desen var😂 her gebelik farklı
Ecemom_ Gamzeli_anne_ 4 aylık hamileyim hiç belirtim yok sadece arada kasık ağrısı. Doktorum sorun olmadığını söyledi
crazyymom Gamzeli_anne_ her hamilelik farklıdır ayrıca belirti yok demişsiniz ama belirtiler sadece bulantidan ibaret değildir mesela çok yemeniz bunun belirtisidir ayrıca bulantilar 6 veya 7. Hafta itibari ile başlar bunların yanı sıra göğüslerde şişme ağrı sık idrara çıkma kasık bel ağrıları vs olur….
Gamzeli_anne_ Sev98 yaa benim ilk oğlum oldu çok kötüydü hamileliğim diyorum bu kız mı acaba farklı belırtılerım 😂
Gamzeli_anne_ Ecemom_ ay inşallah benimde böyle gider oğluma hamileyken çok kötüydü doğumda bile çıkarmıstım midemi