Kızlar merhaba 32 haftalık ikiz kız annesiyim kızlarımın ismi Marise diğeri Mısra ama çok saçma tepkiler aldım işte kötü isim güzel değil çok saçma ilerde sana küfür edecek marise ney ilerde çocukla dalga geçecekler vs vs sizce nasıl bu isim bir duygusal şarkıda geçiyordu ve çok hoşuma gitmişti o zaman eşimle arkadaştım ve kızım olursa ismini marise koyacağım dedim isim çerkezce bir isim eşimde çerkez anlamı çerkezcede arıların tanrıçası demek sizce nasıl sizler ne düşünüyorsunuz