Kızlar 36+2yim dün aksam başlayan sadece sağ alt kasık ve belime vuran sancı giriyor. Bi kaç saniye canımı aşırı yakıp cıkıyor. Gündüzleri hafifliyor bugun gündüz hiç yoktu mesela. Ama aksam tekrar basladı. Düzensiz giren bıçak saplanır gibi bi sancı. Korkmalı mıyım ? Böyle doğum sancısı olmaz herhalde ?? İlk gebeliğim bilgisizim