Mavikalp 39 olduk kızlar ama hic doguracak gibi degilim sanki uzun süre böyle kalacagım günde yürüyüsler merdiven cıkmalar hurmalr cömelmeler pilates herseyi yapıyorum ama yok ben doğurmucam galıba benım gibi hıssedenler varmı ? Sıkıldım artık
sonsuzmasalim Mavikalp al bendende o kadar. perşembe suni sancıya başlayacağız. doktorum ne istersen yap kendini yorduğun ile kalırsın, bebekler ne zaman isterse o zaman gelirler demişti. çokta haklıymış bu konuda. hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🤷🏽♀️
Mavikalp Bende bir hafta önce nstde sancı cıkmısdı ama dogum ıcın yeterli degildi bir haftayı gecıyoruz yok bende suni istiyorum geride korkuyorum cok uzun sürerse diye alllah hepımıze yardım etsin 😞
Mrveglmez Mavikalp vala kuzum benımse gecwn hafta 70 le 110 atasındaydı baya vardı hatta sancım bır hafta gectı uzerınden hala gelen gıden yok ama sancılar arttı tabı ınsallah bugunnyarın gelır dyıe ümit edıyorum