Minnaksever Evrimnbe weewell kulak termometresi kullanıyorum 4 yıldır çok memnunum uzaktan ölçen değil ama kulaktan
seyma0661 Evrimnbe braun termoscanı çok öneriyorlar bende favorilerime ekledim kasımda ins indirime girerse almayı düşünüyorum
Evrimnbe Minnaksever banada omron al ömürlük dediler ama bilemedim sizin dediğinize de bi bakayım teşekkür ederim
Evrimnbe seyma0661 evet braun benimde favlarımda bi çok şeyi almak için kasım ayını bekliyorum bende 😂