Kuzenim Almanya’da yaşıyor , bilirsiniz yurtdışında sezeryan ülkemizdeki kadar yaygın değil , 2 çocuğu da 5 kilo civarı doğdu ve ikiside normal doğum . Hiç içinizi karartmayin . Ne gerekiyorsa o yapılır . Bol bol pozitif doğum hikayelerine göz atın ve hep pozitif düşünün . Zira ben öyle yapmaya çalışıyorum 😸