queenanne1 köyde yaşıyorum kaynanalarla alt üst oturyoruz, kaynanam işe gidiyor 3 yaş oğlum var kocam gündüz evde geceleri çalışıyor o da olmasa kafayı yerdim heralde, 10/11 e kadar uyuyoruz kalkıp kahvaltı, temizlik, akşam yemeği derken akşam oluyor, hergünüm dünün aynısı, komşu yok, gelen giden yok, bütün köy kadınları çalışıyor ,kaynanam da evde olmadığı için kapımı çalan yok ikinciyi resmen bu yüzden istedim uğraş olsun en azından hayatımın bir maratonu olsun istedim. Oğlum da çok sıkılıyor en azından kardeşi olunca o da oyalanır öyle işte sıkıcı bir köy hayatı.. Köyde yaşamak için çok gencim yaşım 25 seneye kurtulucaz inşAllah