Gzemmsvr Kızlar 7. Haftalık hamileyim az önce pembemsi bi akıntı geldi bu durumu yaşayan veya bilen var mı?
Smysr Gzemmsvr bende de 4. 5. Haftads olmuştu yerleşme diyorlar, sen de devamı olursa mutlaka doktora git
Hasret18ayaz Gzemmsvr bende tam 7. Haftada yaşadım sonrasında kahverengiye döndü kullandigim ilaçların yan etkisi olabileceğini ve yerleşme kanaması ihtimalini söyledi progestan başladı içerde bir sorun olmamasına rağmen mutlaka doktora gidin
Gzemmsvr Hasret18ayaz Liliva Evet kızlar doktora gittim yatış yapıldı progestoren igne yapıldı sonra ilaç verdi cok şükür bsey olmadi simdi 12+2 haftalığız
Liliva Hemen acile gidin bence korkutmak istemem ama benim 7+2 de aynısı oldu acile kırmızılaşınca gittim yatış progestan verdiler ama kese etrafında kanama varmış 2 gün sonra düşük oldu inşallah kimse yaşamaz ama bence hemen gidin acile
Liliva Bebeğin henüz kalbi atmıyordu ve sağlıksızmış o sebepten herkeste aynı olmaz ama bence kanama madum değil