Sumeyye7322 Bende de panik atak+kalbimde taşikardı var aynı dediğiniz gibi oluyordum önceden, ama iyileşmek tamamen sizin elinizde, bu bir psikolojik durum çünkü benimde hastane fobim vardı, artık git,git gel alıştım hamile olduğum için, şimdi sizin yapacağınız şey kafaya takmamak atak geldiği an, balkona çıkın nefes alın kendinizi yatıştırın, atıyorum müzik dinleyin kalbinizi dinlemeyin, takmayın bir şeyi siz keyfinize bakın, İzzet güllü diye bir psikolog var onu kesinlikle öneririm, inanın çok iyi gelecektir, ben bile sizin gibi kötü oluyordum, 2 video izlemeye azaldı bu kadar etki etti, ama önemli olan şey kendinize inanın, atlatıcam deyin ve hiç takmayın stres olmayın. 🌸