Arkadaslar daha önce bir dogumum gerçekleşti. BU olursa 2 ci olmuş olucak. Ayıptır söylemesi. Altıma isiyormusum gibi ıslaklığı oluyor sürekli. Canım turşu istiyor yemin ederim yedikten sonra ala ala dedim😂😂😂 çünkü ilk hamileligimde turşu yemiştim o aklımda kaldı bu aralar asiri tualete gidip geliyorum sırtım agriyor karnımda şişlik yok hani regle yaklaştığında şiş olur ya o yok. Yarın direkt aile sağlığa gitmeyi düşünüyorum.testle ugrasamam🤣🤣🤣 . evet böyle arkadas .midem bulaniuor.bir an da et yiyordum midem bulandı meselaa.sonra hmmm kusmam olmadi ama .Hee şimdi aklıma geldi 5 gundur adetim gecikdi🥲.rüyamda sürekli erkek çocuk goruyorum ya sizce hamilelik belirtilerimi?