1159098263 akım kaybı var büyük ihtimalle.. 3 bebeğimde gerilik vardı, 6 hafta gerilik ile 32.hafta, 4 hafta gerilik ile 36+5 te, bi de 3 hafta gerilik ile 37+5 te 3 doğum yaptım. Gebelik zehirlenmesi, su azlığı olmadıkça, az da olsa gelişimi devam ediyorsa hemen doğum kararı almıyor doktorlar, endişe etmeyin. 2500 gram altındaysa genelde sezaryen olur, bebeği riske atmak istemiyorlar haklı olarak. Bu süreçte doğum şeklini düşünmeyin, sağlıklı beslenmeye ve vücudunuzda olabilecek en ufak değişikliği takip etmeye çalışın. Hani hareket azlığı, idrarda köpürme, yüksek tansiyon ve su sızması gibi.. Allah korktuğunuzdan emin kılsın, sağ selamet vaktinde kavuştursun inşallah ❤️