Kızlar beklenen regli tarihimi 2-3 farklı uygulamadan takip ediyorum birinde 3 gün geciktim birinde 1 birinde de adetine 1 gün var. Son adet tarihim 26 eylül bu arada..Sonuç olarak test yapılmak için uygun bi dönem 😂 ben de meraklandım bi test yaptım ve silik çizgiyle pozitif. Ama daha önce de bu durumu yaşadığım için çok heveslenemiyorum çünkü mayıs ayında da böyle silik çizgiyle gebeliğimi öğrenmiştim uzun süre beta takibi betanın yükselip yükselip düşüşe geçmesi ve düşükle sonuçlanması beni bi hyli yormuştu. O günden sonra korunmuştuk ama bu ay yeniden denemek istedik. Ama geçmiş tecrübemden dolayı heveslenemiyorum o yüzden bir kaç gün daha bekleyeyim diyorum 🫠