Merhaba arkadaşlar çok istiyoruz ama bir türlü olmuyor hastaneye gittim 2 kere bir Dr yumurtalıkları az dedi bir doktor yumurtalıkları normal dedi rahim filmi istediler kan aldılar sonuçları çıktı rahim filmini diğer aya yapacağım inşallah sonra özel bir hastanede doktora gitmeyi düşünüyorum ve doktor folik aşıt içmemi önerdi içiyorum