Arkadaşlar 6+3 hamileyim bugün ilk defa gittim doktora ve doktor kesenin sol tüpe yakın olduğunu söyledi. Yarın tekrar başka bir doktora gideceğiz. Bu durumu yaşayan oldumu? İlk hamileligimde de kese tüpe çok yakındı ve düşük yaptım. Aynı durum olur mu? Yaşayan varsa lütfen bir şeyler yazabilir mi?