mercan0 Kıyafet konusunda biraz kafam karışık açıkçası. 0-3 ay 3-6 ay olarak ayrı ayrı kaçar tulum ve takım almak gerekiyor? Bir de zıbın için hangi aydan kaç tane tercih etmeliyim? Tecrübeli anneler bana yardımcı olur musunuz lütfen 🙏🏻
Fatmaacylnn mercan0 ben 0-3 10 tane falan almayı düşünüyorum bazıları çok diyolar ama kış çocuğu olcak çok fazla salya ve kusma oluyor anca yeter diye düşünüyorum 💕
mercan0 Fatmaacylnn ben de 0-3 aydan 7 tane aldım ama yeterli olur mu acaba diye düşünüyorum 2 tulum daha mı alsam 🤔
Fatmaacylnn mercan0 bence tulum yeterli olur gibi daha takım falan da alacaksanız çok fazla olabilir bu sefer de🥰
Balkan77 Kızlar 0-3 ay çok almayın 1 hafta içinde büyüyor küçük kalıyor ablamda yaşadık aynı sorunu hepsi elimizde kaldı giydiremedik bile çoğunu vermek zorunda kaldık doğum yapanlara bende büyük aldım çoğunu iri Tombiş bir bebek olursa diye haberiniz olsun
mercan0 Balkan77 ben de uzun bir bebek olacak diye düşünüyorum o yüzden 0-3 aydan 3 tulum 4 alt üst takım aldım ama fazla veya eksik değildir umarım yeterli mi sizce?
Balkan77 mercan0 ben 1 tane hastane çıkışı aldım diğerleri 5 li takım 2 tane , iç zıbın aldım diğerleri büyük yıkanınca azıcıkta çekiyor tam olur yani çok fazla bir şey almadım getiren de oluyor çünkü hediye olarak