Arkadaşlara aranıza yeni katıldım . Yardımcı olursanız çok sevinirim . Adetime 13 gün kala HCG değerim 107 çıktı ikişer gün arayla 117 , 117 , 106, 108 çıktı kimyasal ve dış gebelikten şüpheleniyorlar . Aranızda böyle bir durum yaşayan oldumu ? Olduysa nasıl sonuçlandı ?