Kaderree doğumdan sonraki süreç için korse veya karnınızı sarmanız ilk tavsiyem yani eve geldikten 3-4gün sonra veya 1hafta sonrası için.(doktora da danışabilirsiniz)Çünkü benim karnım sürekli şişiyor gaz oluyordu o da aşırı karın ve dikiş ağrısı yapıyordu ama annem karnımı şalla sarmıştı sarınca şişkinlik olmuyor ve dikişlerime karnıma destek olup aşırı rahatlıyordum sonra da korse aldım hemen. Doğum öncesi bilsem hazır tutardım. Bide göğüs pompası sütün hemen gelmez diyorlar ama doğumdan bir gün sonra evde göğüslerim taş gibi oldu beni ateşten sıtma tuttu mastit olmak üzereydim onu da lazım olursa alırım diye almamıştım pişman olmuştum🥲 bunlar ilk aklıma gelenler 🙂