kızlar ben 6 haftalık hamileyim. ve her gören senin oğlun olacak hissediyorum diyo. tabiki allahtan gelene razıyız kız erkek farketmez. önce sağlıklı ve hayırlı bir evlat olsun. ama benim gönlümden geçende kız olması. ve insanlar böyle dedikçe çok geriliyorum ve üzülüyorum. ne tepki vereceğimide bilmiyorum. yanlış bir şey de söylemek istemiyorum. allah nasip ederse kız da olur erkekte.bunu kimse bilemez belli bir zamana kadar.. yanlış mı düşünüyorum bilmiyorum :((