melikedmrc Merhaba arkadaşlar. Devlet hastanelerinde normal doğumda ameliyat önlüğü mü giyiliyor yoksa kendi üstümüzdeki kıyafetlerle mi giriyoruz doğuma
BerivanLina melikedmrc pek emin dglm ama teyzem devlette yapiyor elbisesiyle giriyormus doguma hatta bebegide kendileri giydiriyormus duyunca bi sok oldum
BirAnneecik melikedmrc Ben uzun elbise geceliklerden almıştım zaten sancım başlayınca hemen onu giydim onunla da doğuma girdim. Vermemişlerdi herhangi bir şey.
2diplomaliamaanne Ben çam sakuradaydım. Ameliyat önlüğü gibi bişey giydirmişlerdi her şeyi çıkarttırıp.