Kızlar normalde regl düzensizliğim vardı haziran’ın 21′inde en son regl olup aşılama yaptım daha sonra işte tutmadığını öğrendim temmuz’un 21′inde tekrar regl oldum ve o günden sonra düzenli ilerledi her ayın 21′inde oluyordum geçen ay hatta 20’sinde oldum bu ay hala olmadım yani kasıklarım ağrıyor dün mesela sırtım ağrıyordu aşağı doğru bir baskı hissediyordum adet olacakmış gibi ama olmadım midem bulanıyor falan ama bir ümit var içimde ama bir yandan da yüzüm falan hiç değişmedi bir kere hamile kalmıştım daha önce kürtaj olmuştum bundan 2 yıl önce bebeğin kalbi durmuştu o zaman yüzüm çok değişmişti hani böyle toplumda olur ya kirpik çiftleşmesi falan yüz değişmesi o zaman olmuştu gerçekten ama şimdi hiçbir şey yok böyle hiç yüzü falan değişmeyen ama sonradan hamile olduğunu öğrenen var mı Bir de şu an 4 gün gecikmiş durumda test yapmaya korkuyorum iki yıldır her ay yapıyorum test yaptığım gün adet oluyorum artık yapmaya korkuyorum bu hiç yüzüm gözüm değişmedi hiçbir belirtim yokken hamile olduğumu öğrendim diyen var mı🤲🏻🥺