Escenko Kızlar bir kaç saattir sancım oluyor regl sancısı kramp gibi 10-20 sn girip çıkıyor. 10 dk 5 dk 15 dk 20 dk aralığı değişiyor ama şiddetli değil. Dğn çatı muayenesi oldum ondan olabilir mi? Yalancı sancı bu kadar sık gelir mi
Tugcetaylanliyadua Escenko Yani yalancı sancı olabilir, benim ilk doğumumda sancım suyum geldikten sonra başlamıştı. En iyisi doktorunuza danışın veya gidip acilde bir nst ile kontrol ettirin. İçiniz rahatlar.
Seher1234seher Escenko bende doğum sancısı olabilir canimm. İstersen acile ya da doktorun varsa doktoruna bir görün ,riske atma kuzum. Doğum zamanından gelmiş zaten. Bende 36 haftayim aynı durumlar bende de var
Gizemengin35 Escenko doktoruna danış cnm bnm çatı muayenesi sonrası sancim olmuştu suyum kanamam olmadı evde sancı cektim geçmezse bilgi gerçek sancı evde çekip hastaneye gittiğimde 7 cm acilmam vardi dikkat et
Mikrofon0 Escenko benimde öyle oldu sonra sıklaştı açılma oluyor Muş duş al hastanen yakın ise ilk gebelikte yavaş ilerler diye düşünme benim ki de ilk ve çok hızlı ilerledi kasılma Sayar var onu tut nefes egzersizleri yap inşallah çok kolay doğumun olur