Salihakrks merhaba bende gebelik kolestazı şüphesiyle hastanede yatmıştım ve o sayede gerçekten her şeyi gözlemlemiş oldum, merak ettiğiniz her şeyi cevaplayabilirim seve seve yeter ki içiniz rahatlasın🤍 ben devlet hastanelerine karşı çok ön yargılıydım, özellikle Cemil Taşçıoğlu eski küçük bir binadayken doktorlar çalışanlar gerçekten kötülerdi ama yeni binaya taşınınca her şey değişmiş. Normal doğumda ilk yatışınız yapıldığında yanınıza kimseyi almıyorlar doğumdan sonra alıyorlar, sezaryenden sonrada hemen hasta yakınınızı yanınıza alıyorlar. Saati saatine ilaçlarınızı veriyorlar, kızan bagıran kimseyi görmedim ben gerçekten. Size kesinlikle öneririm Okmeydanı hastanesini