K2383 Selam kızlar bu gün aşılama yaptıralım 10. gün dünden beri 2 3 kez leke gördüm peçetede ufacık tutupta sonlara doğru lekelenme yaşayan oldu mu yada tutmama belirtisi mi bu moralim bozuldu biraz
1Anneadayiiii K2383 inşallah tutunma belirtisidir canım bende 2 kez aşılama yaptırdım ikisinde de 11. Gün lekelenme şeklinde oldu ertesi gün kanamam söküldü tutmadı yani umarım senin tutma belirtisidir inşallah mutlu haberi alırsın 🤲🏻
1Anneadayiiii K2383 yok canım adet gününden önce oldu tutmayınca erken de oluyo geç de olabilir demişti doktor