Silaybooo123 Arkadaşlar doğum yapalı 2.5 ay oldu sezaryen doğum yaptım ama 2 gündür dışkı ile birlikte makattan kan geliyor kıpkırmızı alakası var mıdır doğumla neden olabilir
brnaksyince Silaybooo123 alakası şöyle olabilir, sezaryen sonrası kabızlık durumu olduysa çatlak oluşmuş olabilir.
Merve-metin Silaybooo123 çok mu zorladınız kendinizi acaba kabız olduysanız eğer çok ıkındığınızda çatlamış olabilir makat
Gamze3406 Silaybooo123 kıpkırmızı kan geliyorsa, rektum bölgesinde kanama var demektir, hemoroid olabilir, çatlak olabilir. Kabızlık hemoroid neden olmaz sadece çok fazla ishalde neden olur.
Papatyamm63 Silaybooo123 benimde arada öyle oluyor hastneye gitim bende baya kabızlık var ilerlemiş ve şuan basur çıkmış
Silaybooo123 Alssyt28 evet gittim fitil vs verdi ben hiç bir ilacı kullanmadım o zaman bebeğim küçük diye şuanda da oluyor bazen ama önemsemiyorum pek