Anneyimmmben Kizlar bir oğlum var 2.5 yaşında şimdi yine hamileyim 4 haftalık ☺️ rabbim hayirlisini sağlıkla versin inşallah ama gönlümden birde kızım olsun diye geçiyor 💞 oğlumu sağımda hissediyordum bu sefer sol kasigim pıt pıt atıyor özlemişim bu hissi 🤭
Soydaner Anneyimmmben Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin, 4 hafta için hissiyat erken değil mi? Benim de kızım sağ taraftaydı
Mini_baby Anneyimmmben ya hayırlı olsun benim de 2 buçuk yaşına yakın kızım var bir yandan 2.yi istiyorum bir yandan da zorluğu görünce vazgeçiyorum 🥲
Melosum34 Anneyimmmben hayırlı olsun 2.gebeligim bende 18 de anca hissetmiştim 4 hafta daha çok ufak bence bağırsak harketleridir o:)
Premsescik Anneyimmmben benimde 2 kızım var 3. Hamileyim hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah rabbim gönlümüze göre versin
ssevilmommy Anneyimmmben 4 haftalık hamilelikte ne pıt pıt atması kız😀 bide sag sol kasıgım demişsin kendini öyle şartlama, kız olmazsa üzülürsün bide🥲
Nur2707 Anneyimmmben bence hiç kız diye umitlenmeyin ben de 1 oğlan annesiyim ilk oğlum hep sağdaydi ikincide hep sol kasıgım ağrıyordu hep kız zannettik şimdi yine inşallah oğlumuz olacak ☺️ Rabbım sağlıkla nasip etsin