basakc36 Kızlar 1. Ay kontrolünde neler yapılıyor . Topuk kanı alındı 2 defa. Sarılık aşısının ilk dozu yapıldı ikinci doz yapılacak ve kalça ultrasonu çekilecek. Bunun dışında neler yapılıyor.
basakc36 Betul-97 aa öyle mi ben 1. Ay diye biliyordum. 1. Ay kontrolünde ne yaptı doktor ve tam 1 aylıkken mi gittiniz
Betul-97 basakc36 Göz doktoruna randevu aldık öyle gittik baktı neye baktınız dedim katarakt var mı ona bakıyoruz 6 aylıkken de ölçüm yapılacak dedi