1prens1prenses_ benim eşimin dayısı hafız Allahım bilir ta bi ki ben annemi yeni kaybettim sayılır 8 ay olcak ama bana yeni tabi ki rahmetli annem gebeyken mezarlığa gidilmez derdi annem ölünce ben her hafta mezarına gidiyordum hamile olunca kestim eşim dayısına mezarlığa gidebilir miyiz diye sorduğun da demiş ki olur mu öyle şey cenaze ve mezarlıklar ibret alınacak yerler her durumda gidilmesinde bir mani yok ama oralar üzücü ve stresli yerler olduğu için hamilelikte de önemli bu ikisi o yüzden gitme derler demişti tabi yine ne kadar doğru bilmiyorum.