selencinaar Kızlar bilgisi olan varmı erken doğum yaptım. Buna rağmen yine sigortadan para alabilir miyim? Başına gelen varsa bilgilendirebilir mi?
051020antalya selencinaar bende 31 haftada doğum yatmıştım. geçen sene aralık ayında doğum ücreti aldım
Rabiul selencinaar sağlıklı Doğum yaptıysan sgk da gün sayın tamsa neden alamayasın canım alırsın , ben vaktimde doğum yaptım 49.561 tl aldım
cauuv1 051020antalya calısan calısmayan anne farkediyo mu herkes yararlanabiliyo mu tam bilmiyorm detay verirmisiniz
schiphol 051020antalya ödemeler maaşa göre yapılıyor değil mi? Yanlış anlamazsanız bu tutar için yaklaşık maaşınız ne kadardı?
Tugceee58 051020antalya paranın hepsi toplu şekilde doğumdan sonra mı yatıyor yoksa yarısı Doğumdan önce yarısı doğumdan sonra mı
Tugbayrakdar selencinaar merhaba ben de 24 haftalık doğum yapmıştım canlı doğum olması yeterli o zaman ki dönem de tam almıştım parayı bir şey farketmiyor